salam.. pada mlm yg agak penat.. petang td kemas bilik tahap hardcore.. semua almari katil aku alih kat tempat laen.. mcm2 sarang ak jumpe.. srng tikus sarang cicak sarang buaya sarang dinosur pon ada *nmpk benor nipu yew....

nk share koleksi buku yg aku ada.. yg aku minat.. yg aku banggakn.. HAHAHAHAHA.. dan pling penting yg akn buat kamu semua jelessssssssssssssss

first mesti r kreko

kaki siapa tu??

kreko nie adalah hasil pengumpulan sejak zaman sekolah menengh..start form 4 ase2 yer.. tp time mula2 dulu ada yg dah hilang sebab duk asrama kreko mu kreko ku jua.. pastu hilang.. xpk nk kumpul..juz terkumpul.. nowadays pantang miss kreko..lambt pon dah drive aku jadi gila.. hanya segelintir yg rapat akan memahami keadaan aku nie.. sowy semua..hik3

second is reaching for the stars

pak cik ensem
buku nie aku beli time zaman angkasawan fenomena tgh hot.. pak cik Datuk Sheikh Muszaphar Sukor nie ex MRSM so dy tour semua MRSM n singgh kat MRSM Pengkalan Chepa.. time 2 ak jd penyambut tetamu..so dpt r sembang sepatah dua.. buku nie disayangi sebab dy sign..


buku nie bnyk berkisar tentang motivasi.. letak target setinggi bintang sebab kalu jatuh pon u still jadi tahi bintang..hahaha kira femes r jugak kn?

buku seterusnya adalah lawak kampus


miss nurse,,can you senyum ikhlas?

buku nie diberi oleh miss nurse sy.. tq.. buku nie setebal mcm kamus dewan bahasa edisi keempat.. mengandungi kompilasi mantap dari lawak kampus,lawak kampus rebound,lawak kampus revive,league lawak kampus and lawak kampus..
harga 29.90 bleh didapati di kedai buku popular..cepat2 beli tau..

last is versus

miss nurse suwuh simpan jap

penulis hlovate.. xda r into novel sangat aku nie.. beberape ketul jew novel yg ak bace setakat nie.. citer ni sooo sweeett.. nek rollerblade sesama.. nk men jgk...nanak



5 comments:

  1. yes3!!sy msuk blog...heheee
    hmm mne sliper sy?

  1. selamat disimpan..nie pasal buku..yg p merepek pasal selipar kenapa?

  1. wahh.. tak sangka kita sekepala ye.. :D
    dah berkotak2 majalah kreko kt umh sy.. tak tau nk campak kt mne..
    TAK SANGGUP sebenarnya. hehe~

  1. tau xpew.. syg giler r kreko 2

  1. bgosla dh jupe.tahniah